Sunday, September 14, 2008

Happy Birthday Angie



I love this card. Not to toot my own horn (ok, I guess that's exactly what I'm doing) but I just love it. I made it about 3 weeks ago and I've been sitting on it this whole time. If you know me, that's huge, cuz I can't hold water. I'm a complete sieve. Info, secrets, intel, just run right through me. Don't tell me something you want held just between the two of us, because it's just not gonna happen. Not that I can't wait to blab, I just forget what I'm supposed to keep hush hush. Well, I suppose it could happen if I completely forget what you told me. Now THAT I'm good at. I forget all kinds of things. Yesterday I got a call from the school picture people telling me that the check I sent in for Darien's pictures had no signature. Yeah. Nice. There's no coming back from that one. It just looks like I didn't have money in the bank and was just stalling. I could be paranoid, but that's the first thing that came to my mind. Of course, I don't know these people and really shouldn't care what they think, but holy cow! What a dork. Yeah, Shawn wasn't the least bit surprised to hear that message on the machine. He just kinda sighed when I asked him if he heard the message and how crazy was that?! Then I asked him if he called them back to clear it up and he just looked at me, trying to hold in his laughter and said nah, he thought he'd let me handle that one. Gee, thanks. Anyway, every day that goes by and I've remembered my girls' ever changing schedules and remembered to pick them up and bring them home, I consider a successful day. I even pat myself on the back sometimes. If I remember.

Oh, and my next post will be my first Christmas card for this year. I found time to design it, get the stuff (the hardest part is the waiting!) and put it together. *Patting myself on the back before I forget* Of course, it's the only one I have done, but we all have to start with one, right? And I'm still working on Darien's card. Ugh! She's so stinkin' difficult. Hope I don't choke and just hand her money in an envelope. 1 week to go...

Stamps: Embrace Life (SU!), Out on a Limb & Wedding Day (Papertrey), Ink: Memento Tuxedo Black (Tsukineko), Pale Plum & Elegant Eggplant (SU!), Paper: Papertrey white, Wild Wasabi, Pale Plum, Elegant Eggplant (SU!), Accessories: Wild Wasabi ribbon (SU!), slot punch (SU!), cuttlebug folder, Copics: V01, V04, V12 and G24 (I think =/ )

4 comments:

Anonymous said...

Before I forget to tell you, I love the card. Why might I forget? Because I nearly fell out of my chair laughing while reading this post. Omigod, girl, you are too silly. OK, the card -- see? I remembered! Love the colors, love the simplicity. The whole thing really works.
Bestest Mom Ever

Stephanie said...

I love it. Happy Birthday Angie. I have a little something for you.

Anonymous said...

I simply LOVE this card! It is precious!

Your Favorite Aunt

Angie said...

I LOVE my birthday card !
Thank you so much !!!
Your awesome.

 

Mint To Be | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates